La Fundació Activitats realitzades Projectes Mitjans de comunicació

Premis

SOL SOLET

Premis SOL SOLET 2020

"Carta adreçada a les Escoles sobre l'ajornament dels Premis Sol Solet 2020"

(Cliqueu a sobre del text o imatge)

El tema proposat per a aquesta 9a. edició és: “Les Fruites”.

Bases de la novena edició dels Premis SOL SOLET (versió completa per imprimir)

El concurs està obert a tots els alumnes de  les escoles d’educació especial de Catalunya.
Cada alumne només podrà presentar un sol dibuix i ha d’haver estat fet dins l’horari lectiu i en presència dels professors de l’escola la que pertanyi l’alumne. Els dissenys s’hauran de presentar a través de l’escola a la que pertanyi l’alumne.

L'alumnat que hi participi haurà d’adjuntar una autorització dels pares o tutors legals acceptant les bases del concurs, segons el model que s’adjunta. La no correcta presentació de l’autorització suposarà l’exclusió automàtica del disseny presentat del concurs.

El present concurs es desenvoluparà en dues fases, en la primera el jurat establert proposarà 12 finalistes, en la segona el jurat triarà i farà públic el guanyador/a, dos finalistes i el nom de les escoles que representen.

AJORNAT EL CALENDARI PREVIST A L’APARTAT 5è DE LES BASES DE LA 9a. EDICIÓ DELS PREMIS SOL SOLET FINS EL RESTABLIMENT DE LA NORMALITAT A LES ESCOLES

La data límit de presentació de les propostes serà el dia 27 de març de 2020.

El lliurament de premis es realitzarà 8 de maig de 2020 a les 11 h. al Casal d’Entitats Mas Guinardó (Plaça Salvador Riera 2, 08041 Barcelona).

El dibuix haurà d’anar representat sobre un full de dibuix A4 blanc, d’un gruix al voltant d’uns 160/200 grams, quin model haurà de coincidir amb el que s’adjunta a les bases d’aquest concurs. La mida del disseny no és rellevant, només cal que sigui proporcionat al full.

Es condició imprescindible que el disseny sigui original, que el seu format permeti a la Fundació imprimir-la en qualsevol suport, modificant si així calgués la quantitat de colors o la seva conversió a trames amb la finalitat de assolir el seu sosteniment  econòmic.

El disseny guanyador serà elegit per un Jurat presidit pel President de la Fundació Sardà Pujadas i format per persones, vinculades als mons de l’Educació, de la Comunicació o de l’Art, i una altra, que haurà de ser membre del Patronat de la Fundació.
El Jurat resoldrà qualsevulla incidència que es pogués produir que no hagi quedat contemplada en aquestes bases. La decisió serà irrevocable.

Els premis seran lliurats pel President de la Fundació.
L’alumne guanyador i l’escola a que pertanyi, rebran un premi cadascun com a reconeixement a la idea i a la vàlua del treball.

La presència dels tres guardonats el dia de l’entrega dels premis es imprescindible.
La no presència de l’alumne significarà que aquest fa una donació, pura, irrevocable i simple de l’esmentat premi a favor de la Fundació Sardà Pujadas.

Els premis consistiran :

• Per l’alumne guanyador una tablet
  • Per l’escola de l’alumne guanyador: 2000 euros per a la compra d’equipaments, posteriorment es justificarà el seu us.
  • Els alumnes classificats en segon i tercer lloc una tablet.
  • Tots els finalistes un Diploma de Reconeixement.

Les escoles sols faran un sol enviament de les obres a concursar i podran optar a més d’un premi.
En cap cas els premis seran en efectiu.

Les propostes es presentaran enviant-les per correu a:

FUNDACIÓ SARDÀ PUJADAS
Av. Mare de Dèu de Montserrat 144.
08041 BARCELONA

Amb el suport de