La Fundació Activitats realitzades Projectes Mitjans de comunicació

Entitats col·laboradores

Com col·laborar Enllaços Contacte

La Fundació i els mitjans de comunicació

Any 2019 betevé i el Lliurament dels Premis SolSolet 2019

Any 2017 Memòries del districte Horta-Guinardó

El llibre “Memòries del districte Horta-Guinardó” recull un seguit d’experiències personals de gent que viu o treballa al Districte Horta-Guinardó i forma part de la col·lecció Memòries del Districte editada per Aigües de Barcelona.

Per a l'elaboració d'aquesta obra es van realitzar tot un seguit d'entrevistes a veïns del Districte, ciutadans de Barcelona que expliquen les seves vivències en primera persona. Des de persones reconegudes com la il·lustradora Roser Capdevila, a l'Associació de veïns, passant per comerciants, entitats de caràcter esportiu, etc., han estat testimonis que aporten una nova mirada sobre el barri on es troba la Fundació Sardà-Pujadas.

Clica la imatge (versió en pdf)

2 de maig de 2017 La Moreneta al Guinardó

La parròquia de la Mare de Déu de Montserrat celebra la festa patronal coincidint amb el 50è aniversari de l’escola especial parroquial.

(versió en pdf)

11 de febrer de 2017 El Centre Cívic del Guinardó ha fet aquest video de la Inauguració de l'Exposició Fotogràfica pel 50è Aniversari de l'Escoles Especials Mare de Déu de Montserrat, acte que ha estat patrocinat per la Fundació Sardà-Pujadas.

20 d'octubre de 2015 El Periódico de Catalunya explica que la banda musical Clams obrirà el cicle de concerts de Músiques Sensibles divendres 23 d'octubre de 2015, projecte al qual dóna suport la Fundació Sardà-Pujadas.

3 de desembre de 2013

L'Escola Especial Mare de Déu de Montserrat apareix a "Els Matins" de TV3 en un reportatge sobre la música com a vehicle per a la inclusió social de persones amb discapacitat, projecte al qual la Fundació dóna suport.

28 d'octubre de 2013 Exalumnes de l'Escola d'Educació Especial Mare de Déu de Montserrat, a la qual la Fundació dóna suport, formen un grup amb músics de l'escena alternativa.

14 de juliol de 2013

LINIA ADDICIONAL - MÚSICA X LA INCLUSIÓ (amb el suport de Fundació Sardà-Pujadas)

La Coral de l'Escola d'Educació Especial Mare de Déu de Montserrat i un grup de pop, amb el suport de la Fundació Sardà-Pujadas, han compartit assajos i experiències amb un objectiu comú: la realització d'un concert.