La Fundació Activitats realitzades Projectes Mitjans de comunicació

Com col·laborar Enllaços Contacte

Projectes

Premis SOL SOLET

Durant l'any Sardà-Pujadas, amb motiu dels 25 anys de la seva Fundació, el Patronat va crear els Premis SOL SOLET que es convoquen anualment.

Enguany es convocarà la 11a. edició dels Premis SOL SOLET.

Clicant a sobre de la imatge, podeu accedir al detall de les activitats.

Adequació de les infraestructures a escoles

A l'Escola FEP Mare de Déu de Montserrat FP del carrer Sospir,30 s'ha fet un nou lavabo a la 5a planta de l'edifici, amb el suport econòmic de la Fundació Joaquim Molins Gil i la col·laboració de la nostra Fundació.

Clicant a sobre de la imatge, podeu accedir al detall de les activitats.

A l'Escola Especial Professional Mare de Déu de Montserrat del carrer Sospir,30 s'ha fet la remodelació del Taller del Programa de Formació i Inserció de l'especialitat d'Hoteleria, cuina i serveis de restauració.

A l'Escola Especial Mare de Déu de Montserrat del Guinardó (Carrer Varsòvia 162) s'ha fet la construcció d'un WC adaptat a la planta baixa de l’edifici.

Amb el finançament de la Fundació Agbar, la Fundació Sardà-Pujadas dona suport a l'Escola Especial Mare de Déu de Montserrat del Guinardó (Carrer Varsòvia 166), per realitzar l'adequació del gimnàs.