Premis

SOL SOLET

Premis SOL SOLET 2022

Davant la situació deguda al Covid 19, la FUNDACIÓ SARDÀ PUJADAS va ajornar, al 2020, la novena edició dels PREMIS “SOL SOLET” que tenia com a tema “Les fruites”.

La Fundació SARDÀ PUJADAS, aquest any, torna a convocar la novena edició dels premis SOL SOLET.

El  tema és el mateix, “Les fruites”.

Noves Bases de la novena edició dels Premis SOL SOLET 2022 (versió completa per imprimir)

El lliurament de premis va ser el 13 de maig de 2022 a la Parròquia Mare de Déu de Montserrat de l'avinguda Mare de Déu de Montserrat, 144 (Guinardó, Barcelona)

El disseny guanyador va ser elegit per un Jurat presidit pel President de la Fundació Sardà Pujadas i format per diferents persones, vinculades al mon de l’Educació, de la Comunicació o de l’Art, i una altra, que haurà de ser membre del Patronat de la Fundació.

Presideix el jurat el President de la Fundació Sardà-Pujadas Mn. Antoni Ma Llompart  Mas i formen la resta del jurat:

• Sr. Fernando Marin Blanco, llicenciat en Belles Arts, Artista visual
  • Sra. Anna Solanilla Roselló Doctora en Història, escenògrafa i pintora
  • Sra. Irene del Pozo Esteban, Pedagoga i mestra d’Educació Especial
  • Sr. Agustí Xifre Navarro professional de les arts gràfiques
  • Sr. Ramon Fitó Gil, Secretari de la Fundació Sardà Pujadas, actuant com a secretari sense vot

El jurat vol valorar un any més el gran nivell de participació en el concurs i sobretot la qualitat dels dibuixos presentats traslladant un sentit agraïment del Patronat de la Fundació a tots els nois i noies participants així com a les escoles i els seus mestres que els han animat.

Podeu comprovar la difícil tasca del jurat, per escollir els dissenys definitius de la novena edició dels Premis Sol Solet!

S’han presentat a l’edició d’ enguany 570 dibuixos corresponents a 570 alumnes de 19 escoles d’Educació Especial de Catalunya.

Aquest jurat vol fer palesa la gran dificultat de triar tres guanyadors entre els més dels cinc-cents participants i ha valorat sobretot:

- La vinculació del dibuix amb el tema escollit per a aquest any “Les fruites”
- La força del traç i del grafisme
- La simplicitat, la sensibilitat i l’expressivitat del gest.
- La relació figura i fons així com el tractament del ple i el buit.

I aquest ha estat el resultat:

L’Escola Mare de Déu de Montserrat, a la que pertany l’alumne guanyador del primer premi rebrà un xec per valor de 2000 euros.

Els onze alumnes finalistes rebren un Diploma de reconeixement del seu treball. I les seves escoles una placa de la FSP.

Imatges del Lliurament de Premis Sol Solet 2022

Aquí teniu la mostra dels dibuixos que s'han presentat al Concurs de dibuix dels Premis Sol Solet 2022.