La Fundació Activitats realitzades Projectes Mitjans de comunicació

Premis

SOL SOLET

Premis SOL SOLET 2018

El tema proposat per a aquesta 7a. edició és: “El bosc, el nostre pulmó”.

Bases de la setena edició dels Premis SOL SOLET (versió completa per imprimir)

La data límit de presentació dels dibuixos va ser el 13 d’abril de 2018.

El lliurament de premis va ser l'11 de maig de 2018 a les 18 h. al Casal d’Entitats Mas Guinardó (Plaça Salvador Riera 2, 08041 Barcelona). Amb la participació musical dels alumnes del Saló de Músics del Guinardó.

El jurat vol fer palesa la gran dificultat de triar tres guanyadors entre els més de quatre-cents participants i ha valorat sobretot:

- la vinculació del dibuix amb el tema escollit
  - la força del traç i del grafisme
  - la simplicitat, la sensibilitat i l'expressivitat del gest
  - la relació figura i fons així com el tractament del ple i el buit

Presideix el jurat el President de la Fundació Sardà-Pujadas Mn. Antoni Llompart i formen la resta del jurat la Sra. Maria Carmen Cepero, professora associada a la facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona, la Sra.Cristina Sampere, Artista, Comissària d'Art i Directora de la Fundació SETBA, el Sr. Fernando Marin, llicenciat en Belles Arts, Artista visual i Conseller de cultura i de Persones amb discapacitats del Districte Horta-Guinardó, el Sr.Francesc Ruestes, pintor i escultor i el Sr. Agustí Xifré, professional de les Arts Gràfiques i actuant com a secretari sense vot el Sr. Ramon Fitó, Secretari de la Fundació Sardà-Pujadas

Aquest any podeu comprovar la difícil tasca del jurat, per escollir els dissenys definitius de la setena edició dels Premis Sol Solet!

Dibuixos finalistes

Dibuixos guanyadors

Escola REL de Barcelona

Daniel Patón Caneiro

Escola Especial Mare de Déu de Montserrat de Barcelona

Antony Jareiron Casado Díaz

Escola REL de Barcelona

Egor Semenov

L'escola REL, a la qual pertany l'alumne guanyador del primer premi, rep un xec per valor de 2000 € i cadascun dels alumnes guanyadors una tablet.

Aquest any han participat de 476 dibuixos de 21 Escoles d’arreu de Catalunya, els seus dissenys van ser exposats del 5 al 13 de maig de 2018 al Mas Guinardó (Metro Guinardó-Sant Pau Línea 4 Bus: 32-39-55-H6).

GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ !!!

Amb el suport de