Premis

SOL SOLET

Premis SOL SOLET 2024

Carta del President de la FUNDACIÓ SARDÀ PUJADAS, adreçada als Claustres de les Escoles d'Educació Especial de Catalunya (versió per imprimir)

El tema proposat per a aquesta 11a. edició és: “Festa Major”.

Bases de l'onzena edició dels Premis SOL SOLET (versió completa per imprimir)

A Barcelona el proppassat 15 d’abril, a dos quarts de dotze del matí i a la seu social de la Fundació Sardà-Pujadas, d’acord amb les bases del concurs es va constituir el jurat per deliberar i resoldre els premis Sol Solet en la seva onzena edició.

Va presidir el jurat el President de la Fundació Sardà-Pujadas Mn. Antoni Ma Llompart  Mas i sent la resta del jurat: el Sr. Fernando Marin Blanco, llicenciat en Belles Arts, Artista visual,  la Sra. Irene del Pozo Esteban, Pedagoga i mestra d’Educació Especial, la Sra. Maria Canut Farré, Psicòloga i mestra d’Educació Especial, el Sr. Agustí Xifre Navarro professional de les arts gràfiques i actuant com a secretari sense vot el Sr. Ramon Fitó Gil, Secretari de la Fundació Sardà Pujadas.

L’Acta de lliurament dels Premis, Diplomes i Trofeus de Reconeixement es va fer al Casal d’Entitats MAS GUINARDÓ situat a la Plaça Salvador Riera,2 a les 11 h del matí del dijous 23 de maig de 2024.

L’Acta de lliurament va ser obert a tothom.

Aquest ha estat el resultat:

S’han presentat a l’edició d’ enguany 420 dibuixos corresponents a 420 alumnes de 19 escoles d’educació especial de Catalunya.

Després de valorar el gran treball i l’esforç de tots els nois i noies, el Jurat va fallar i acordar el lliurament dels següents reconeixements:

Categoria A: Figuratiu

PRIMER PREMI: Jordi Begue González de la Llar de Sant Josep (Lleida)

SEGON PREMI: Manuel Augusto Vieira de FEP Mare de Déu de Montserrat F.P.
  (Barcelona)

TERCER PREMI: Arjana Ivascu CEE Montserrat Montero (Granollers)

FINALISTES: Nerea Velasco Labella de FEP Mare de Déu de Montserrat F.P. (Barcelona)
  Mario Silveira Blancat de FEP Mare de Déu de Montserrat F.P. (Barcelona)
  Katherine Barraza Herrera de FEP Mare de Déu de Montserrat F.P. (Barcelona)
  Elian Pardo Hervas de FEP Mare de Déu de Montserrat F.P. (Barcelona)
  Davinia Martínez Moron de C.E.E. Guru (Barcelona)
  Pol Costan Peralta de FEP Mare de Déu de Montserrat E.E. (Barcelona)
  Enric Rius Clusellas de FEP Mare de Déu de Montserrat E.E. (Barcelona)
  Daniela Torres Velazquez de C.E.E. Josep Pla (Barcelona)
  Rui Zhang de C.E.E. Sants Innocents (Barcelona)
  Guillem Ada Reyes de FEP Mare de Déu de Montserrat F.P. (Barcelona)

Aquesta petita mostra vol rendir homenatge al seu esforç i a la seva feina.

Per als alumnes guanyadors una tableta i pels finalistes un Diploma de reconeixement

El CEE Llar de Sant Josep de Lleida a la que pertany l’alumne classificat en primer lloc rebrà un xec de 1500 euros per a la compra d’equipaments

El CEE FEP Mare de Déu de Montserrat FP a la que pertany l’alumne classificat en segon lloc: rebrà un xec de 600 euros per a la compra d’equipaments.

El CEE Montserrat Montero de Granollers a la que pertany  l’alumne classificat en tercer lloc: rebrà un xec de  400 euros per a la compra d’equipaments .

Categoria B: Conceptual/abstracte

PRIMER PREMI: Dahiana Angulo Quiroc  del  CEE Carrilet (Barcelona)

SEGON PREMI: Aya Molina del CEE L’Esperança (Lleida)

TERCER PREMI: Daulatbegim Soibnazarova del CEE Esclat (Barcelona)

FINALISTES: Angello Pantoja Chahua de CEE Carrilet (Barcelona)
  Nuoxi de CEE Sants Innocents (Barcelona)
  Marc Montes Duque FEL Mare de Déu de Montserrat EE (Barcelona)
  Laura Galan Torrubiano de CEE L’Estel (Balaguer)
  Guillem Fernàndez Estevet de CEE Carrilet (Barcelona)
  Jan Tasies  Franquet de CEE L’Estel (Balaguer)
  Dilan Manuel Portuhondo Pérez FEP Mare de Déu de Montserrat EE (Barcelona)
  Oriol Peral Soldado de CEE L’Estel (Balaguer)
  Abel Ariadel Vidal de  CEE L’Àngel (Amposta)
  Liam Obama Arroyo de CEE REL (Barcelona)

Aquesta petita mostra vol rendir homenatge al seu esforç i a la seva feina.

El CEE Carrilet de Barcelona a la que pertany l’alumne classificat en primer lloc rebrà un xec de 1500 euros per a la compra d’equipaments.

El CEE L’Esperança de Lleida a la que pertany l’alumne classificat en segon lloc: rebrà un xec de 600 euros per a la compra d’equipaments.

El CEE L’Esclat de Barcelona a la que pertany  l’alumne classificat en tercer lloc: rebrà un xec de  400 euros per a la compra d’equipaments.

Aquesta petita mostra vol rendir homenatge al seu esforç i a la seva feina.

Moltes gràcies, a l'alumnat i a totes les escoles que heu participat!

El nostre reconeixement i gratitud als alumnes de les 19 escoles d'educació especial que al llarg d'aquest concurs han participat en l'onzena edició del concurs Sol Solet amb 420 dibuixos plens de color i alegria, mereixedors tots ells de ser premiats.

Imatges del Lliurament de Premis Sol Solet 2023 - 11 ena. edició

Actuació musical de Lucie Croce realitzada al lliurament de Premis Sol Solet 2024, organitzats per la Fundació Sardà Pujadas.

Amb el suport de